Koncepcijoje yra daug vietų, kur persipina konceptualios nuostatos ir praktiniai įgyvendinimo būdai, todėl dėl koncepcijos yra nesutariama. Nuogąstavimai turėtų būti pašalinti, kai kvalifikacijos kėlimo koncepcija bus konkretizuojama norminiuose dokumentuose, nes juose bus konkrečiai nurodyta kaip ir kokiomis priemonėmis pedagogas galės naudotis ir kelti kvalifikaciją. Priimant poįstatyminius aktus bus galima pataisyti ir neaiškias nuostatas suderinti su koncepcija.
Dabar dar koncepcijoje nemaža abejotinų vietų, kurias galima suprasti dvejopai. Pavyzdžiui, ar pedagogas bus priklausomas nuo subjektyvaus mokyklos vadovo požiūrio į mokytoją, ar ne.
Pagal įstatymą kvalifikacijos kėlimui mokytojui skiriamos 5-ios apmokamos dienos. Ar jis galės spėti per šį laiką įvykdyti koncepcijos reikalavimus, ar dar reikės pridurti ir iš savo sąskaitos. Ar bus galima pasinaudoti ES fondais.
Taškų rinkimas nelabai aiškus: ar jie reikalingi, ar visiškai nereikalingi.
Priimant norminius dokumentus, kurie turi konkretizuoti koncepcijos teorinius teiginius, privalo būti panaikinti bet kokie nuogąstavimai ir nesusipratimai.
LŠDPS informacija