Tačiau darbo grupės nariams išsiuntus ministerijos specialistų parengtą siūlymų projektą, paaiškėjo, kad didžioji dalis pasiūlymų siejasi būtent su naujos idėjos įgyvendinimo – teisininko etato steigimu Ugdymo plėtotės centre. Teisininkas specializuotųsi teisinio konsultavimo mokyklai ir mokytojams klausimuose, susijusiuose su mokytojo teisėtu/neteisėtu elgesiu konfliktinėse situacijose su mokiniais/tėvais, mokyklos galimybėmis bylinėtis dėl kilusio konflikto, išskyrus darbo kodekse reglamentuojamus santykius.
Paaiškėjo, kad iš siūlymų buvo beveik eliminuoti klausimai dėl kurių ši darbo grupė ir susirinko – mokinių drausmė, tėvų atsakomybės didinimas, mokytojo galimybės teisėtai veikti konfliktinėse situacijose, kitaip tariant pedagoginio poveikio priemonės. Taigi, kaip pabrėžė daugelis susirinkusiųjų į posėdį, suformuluoti siūlymai jau tapo nukreipti į pasekmių, o ne priežasčių gydymą.
Dar vienas ministerijos teiktas siūlymas – iš Mokinio krepšelio lėšų vykdyti tikslinį finansavimą prevencinių programų vykdymui. Šiam pasiūlymui profesinės sąjungos ryžtingai pasipriešino, pabrėždamos, kad reikia rasti kitų finansavimo šaltinių, o ne ieškoti jau ir taip kiaurame Mokinio krepšelyje.
Posėdžio dalyviai išsiskirstė nutarę, jog būtina tęsti diskusijas, ieškoti sprendimų mokinių, mokytojų ir tėvų teisių ir pareigų subalansavimui, todėl darbo grupė darbą tęsia.