Centras nutarė kreiptis į šalies savivaldybes dėl mokyklų tinklo pertvarkos ir ūkio dalies personalo problemų, parašyti kreipimąsi į prezidentę (kopiją nusiųsti ŠMM ministrui Steponavičiui) dėl švietimo sistemos problemų ir socialinio dialogo stokos, siekti tapti atstovais kuriamoje Seimo Švietimo taryboje.
Vėliau diskutuota dėl darbo apmokėjimo tvarkos aprašo. LŠDPS pirmininkas A. Bružas pasidžiaugė, kad sėkmingai bendradarbiaujant visoms LŠSDPS centro profesinėms sąjungoms pasiekta, jog naujajame darbo apmokėjimo tvarkos apraše net 31 poziciją darbdaviai turi derinti su profesinių sąjungų atstovais.Deja, nepavyko pasiekti, kad tarifinis mokytojų atlygis būtų nuo 18 kontaktinių, o ne pedagoginių valandų. Šiuo klausimu turi būti ir toliau diskutuojama su ŠMM. Taip pat liko nuskriausi pedagogai, dirbantys su specialiųjų poreikių vaikams. Vienas iš tolimesnių siekių turi būti, kad iš mokyklų direktorių ir pavaduotojų etatų būtų išimtos kontaktinės valandos (jiems nemažinant atlyginimo) ir šios valandos būtų perduotos mokytojams. Tokiu būdu visoje Lietuvoje būtų galima aprūpinti darbu net 1000 mokytojų.
A.Bružo nuomone, reikia susitikti su ŠMM ministru ir pasiekti, kad būtų ištesėta tai, kas buvo apdarta darbo grupėje ruošiant darbo apmokėjimo tvarkos aprašo projektą, tačiau neliko išleidus įsakymą.
Centras nutarė kreiptis į G. Steponavičių dėl bendroje darbo grupėje pasiektų, bet į patvirtintą dokumentą neįtrauktų profsąjungų pasiūlymų atnaujinimo.
Priėmus šį sprendimą, buvo išklausyta informacija apie tarptautinį Lietuvos mokytojų interesų atstovavimą. J.Voloskevičienė papasakojo, jog dalyvaujant ETUCE konferencijoje buvo pateiktas pasiūlymas vienytis postsovietinių šalių profsąjungoms. Tačiau jai priimtinesnis variantas būtų vienytis su Baltijos jūros baseino šalių profsąjungomis, tokiu būdu išvengiant primetamo „raudono atspalvio“. Diskusijos metu paaiškėjo, jog susivienijus su kitų šalių profsąjungomis, galima pritraukti ES lėšas ir vykdyti įvairius švietėjiškus projektus.
Vėliau J. Voloskevičienė supažindino su pagrindine EI kongreso rezoliucija – prieš švietimo privatizavimą. Diskutuojant buvo paliesta dar viena Lietuvos švietimo aktualija – kvalifikacijos kėlimo įstaigų privatizacija ir naujas mokytojų atestacijos projektas. Reikėtų palaikyti UPC ir apskričių švietimo centrus bei raginti švietimo bendruomenę susipažinti su mokytojų kvalifikacijos kėlimo projektu
Centras pritarė siekiams bendradarbiauti su Baltijos jūros baseino šalių profesinėmis sąjungomis.
Susitikimo pabaigoje buvo diskutuojama dėl bendro profsąjunginio renginio. J. Voloskevičienė pasiūlė suorganizuoti visuotinį mokytojų suvažiavimą.
Posėdyje dalyvavo visų į Centrą įeinančių profesinių sąjungų pirmininkai.