Kasdien fiksuojama dešimtys naujų koronaviruso protrūkių Lietuvos mokyklose ir daugėja besiizoliuojančių mokinių – dabar izoliuotis priversti per 3000 mokinių.
Tad vis daugiau kalbama apie hibridinį mokymą, o kai kuriose mokyklose imama diegti hibridinio mokymo įrangą, kad mokytojai galėtų vesti pamokas ir klasėje, ir namie likusiems mokiniams. Tačiau didžioji dalis įrangos būtų nebent žiemos pradžioje, o mokytojai sako, kad hibridinis mokymas būtų jiems didžiulis iššūkis ir dvigubas darbas.
Lietuvos švietimo darbuotojų profesinės sąjungos Klaipėdos miesto susivienijimo pirmininkė Laima Juknienė LRT Žinioms ir Lrytas laidai ,,Reporteris“ teigė, jog visos švietimo bendruomenės tarpe yra didelė nežinia ir nerimas dėl mokymo hibridiniu būdu.
,,Mokyklų, kuriose artimiausiu metu būtų galima mokyti hibridiniu būdu, tik viena kita. Žadėta pavasarį įranga labai vėluoja ir dabartiniu metu tik nedaugelis klasių turi tą hibridinio mokymo įrangą.
Iš tikrųjų, mokytojai labai skundžiasi, jog reikės pasiruošti dvigubai.
<…> Mokytojams neramu dėl įgūdžių stokos. Jiems praktinių įgūdžių nėra parodoma, jis turi būti kaip kūrybinis darbuotojas – susikurti, kaip jis turi tai padaryti.
Realiai yra daug sudėtingesnė situacija. Nėra taip gražu, kaip akcentuojama, kalbama ir pasakojama“, – kalbėjo L. Juknienė.
Skirti papildomų lėšų mokytojams dėl padidinto darbo krūvio mokant hibridiniu būdu Vyriausybė neketina.
Daugiau čia (nuo 00.02.50)
LŠDPS informacija