Ilgesni mokslo metai ugdymo kokybės nepagerins

2015-03-04

alt

„Taip sugalvoti galima tik sėdint kabinetuose ir nematant realios padėties mokyklose“, – Švietimo ir mokslo ministerijos siūlymus ilginti mokslo metus Lietuvos radijui kovo 3 d. komentavo Lietuvos švietimo darbuotojų profesinės sąjungos pirmininkas Andrius Navickas.

Jo teigimu, ilgesni mokslo metai tikrai nepagerins mokymosi kokybės, nes mokinių darbingumas birželį yra labai prastas. Tačiau jeigu ministerija tikrai norinti prisidėti prie produktyvesnio ugdymosi, anot Andriaus Navicko, turėtų pasirūpinti, kad egzaminų sesija negriautų mokyklose ugdymo proceso dar gegužę. 

„Mokymo kokybę gerinti, stiprinti mokinių matyvaciją reiktų kitaip – mažinti vaikų skaičių klasėse, pašalinti daugiausiai įtampos ir streso keliančius veiksnius ir tinkamai išnaudoti tas pamokas, kurios yra“, – laidoje „Lietuvos diena“ kalbėjo LŠDPS pirmininkas.  Tuo tarpu ilginti mokslo metų trukmę, pasak jo, yra nepamatuotas sprendimas, sugalvotas ministro, kuris niekada mokykloje nedirbo ir tik juokinantis mokytojus.

„Žinoma, galima dirbti ir be atostogų, ir be savaitgalių, ir be pertraukų, bet ar tai ką duos?“ – laidoje ironizavo LŠDPS pirmininkas Andrius Navickas.

Švietimo ir mokslo ministerija informavo, jog teikiamame svarstyti 2015–2017 m. m. Bendrųjų ugdymo planų projekte  siūloma, kad 2015–2016 mokslo metai mokiniams baigtųsi birželio 10 d., 2016–2017 m. m. – birželio 16 dieną. Taip esą „numatoma tolygiau paskirstyti mokinių mokymosi krūvį per mokslo metus, kad mokiniams atsirastų daugiau laiko neskubant įtvirtinti įgytus gebėjimus ir žinias“.