Apie įtraukujį ugdymą, problemas ir iššūkius ugdymo sistemoje radijo stoties FM99 studijoje diskutavo ir Lietuvos švietimo darbuotojų profesinės sąjungos Alytaus miesto susivienijimo pirmininkė mokytoja Meilė Platūkienė.
Meilė Platūkienė teigia, kad mieste specialistų trūksta. Alytus neinvestuoja į specialistų paruošimą, persikvalifikavimą ir trūkumo užpildymą.
„Šie vaikučiai jau seniai mokosi darželiuose ir mokyklose turėdami didelių ir labai didelių poreikių. O dėl specialistų trūkumo, aš jau turiu keletą pagalbos šauksmų. Su vaikais yra užsiimama tik pusė dienos, ne visi gauna pagalbą. Psichologo kai kurie darželiai neturi. Nėra visiškai užpildyta specialistų komanda. Kyla klausimas – visi vaikai gauna pakankamai pagalbos, kiek jiems reikia. Pagalbos labai trūksta“ – problemas dėsto M. Platūkienė.
Tėvai ieško papildomos specialistų pagalbos, jeigu jos trūksta ugdymo įstaigose. Taip pat svarbus tėvų ir specialistų bendradarbiavimas. Tėvai patiria daug jausmų ir išgyvenimų, todėl pagalba šeimai turėtų būti subtili ir atliepianti.
Daugiau čia
Įtraukusis ugdymas – su kokiomis problemomis susiduria vaikai ir tėvai?