Antrojo karantino metu vykstančiam nuotoliniam ugdymui pasiruošta daug geriau, kadangi mokytojai įgavo patirties ir įgūdžių, reikalingų nuotoliniam mokymui.
„Jeigu žiūrėsime iš praktinės pusės, tai patys mokytojai jau turėjo daug įgūdžių ir praktikos, kuri buvo susikurta netikėtai praėjusių metų kovo mėnesį, kai visi buvo įmesti ir tiesiog išmoko plaukti – dirbti su tomis platformomis.”
Visgi nuotolinis ugdymas tiesioginio atstoti negali. Maža to, sunkumų mokant nuotoliniu būdu kyla ir dėl skaitmenizacijos.
Lietuvos švietimo darbuotojų profesinės sąjungos (LŠDPS) pirmininko Andriaus Navicko teigimu, mokytojai taip ir nesulaukė bendros skaitmeninės mokymosi sistemos. „Jeigu žiūrėsime iš praktinės pusės, tai patys mokytojai jau turėjo daug įgūdžių ir praktikos, kuri buvo susikurta netikėtai praėjusių metų kovo mėnesį, kai visi buvo įmesti ir tiesiog išmoko plaukti – dirbti su tomis platformomis. Bet labiausiai ko pasigedo ir trūko, tai sisteminės metodinės skaitmeninės medžiagos, kuri, galima sakyti, taip ir neatsirado. Tai yra pagrindinis trūkumas, kurį mini dauguma mokytojų“, – 15min sako A. Navickas.
Skaitykite daugiau čia.
LŠDPS informacija