Nepaklusnūs mokiniai geriau mokosi už ramiuosius

2011-04-06

Paprastai manoma, kad blogas elgesys ir žemi rezultatai mokykloje yra susiję reiškiniai. Tačiau Šiaurės Karolinos universiteto atlikti vėliausi tyrimai su amerikiečių moksleiviais parodė, kad yra visiškai priešingai, praneša Meddaily.ru. Mokslininkai penkerius metus specialiai stebėjo 350 mokinių iš septynių skirtingų mokyklų elgesį ir pažymius.

Surinktos informacijos analizė parodė, kad mokytojai dažniau neadekvačiai puikiai vertina moksleivius, kurie gerai elgiasi, ir tikisi iš jų didesnių pasiekimų didindami jų mokymosi įvertinimus.

Tuo tarpu chuliganai yra vertinami kaip dvejetukininkai, nors, tiesą sakant, tikrosios žinios ir jų įvertinimas ne visuomet yra tiesiogiai susiję.

Detaliau analizuojant duomenis nustatyta, kad nepaklusnūs vaikai paprastai vidutiniškai mokydavosi geriau nei tyleniai. Mokslininkai mano, jog specialistams reikėtų atsižvelgti į tikruosius mokinių sugebėjimus, o ne vertinti juos pagal elgesiu paremtą sistemą.

delfi.lt