Jo teigimu, dabar pačios mokyklos gali spręsti, kaip panaudoti moksleivio krepšelio pinigus, skirtus ugdymo priemonių atnaujinimui, – ar nusipirkti daugiau vadovėlių, ar įdiegti interaktyvias lentas, ar nupirkti naujų kompiuterių.
Pasak G. Steponavičiaus, vieno geriausio kelio čia nėra – svarbu, kad mokykla žinotų, ko siekia, ir pinigus naudotų tiems dalykams, kurių jai iš tikrųjų reikia. Pačios mokyklos gali spręsti, kokie jų prioritetai.
Ministro teigimu, per pastaruosius 3-4 metus keliems šimtams Lietuvos gimnazijų apsirūpinti moderniausia ugdymo įranga padėjo ir Europos Sąjungos (ES) parama. Jis pažymėjo, kad šioje srityje daug kas priklauso nuo pačių mokyklų sugebėjimo parengti projektus ES lėšų gavimui, todėl labai svarbu, kad jos rodytų iniciatyvą.
Penktadienį parodų ir kongresų centre „Litexpo“ atidaryta paroda „Mokykla 2011“ surengta pirmą kartą. Ją atidarė Prezidentė Dalia Grybauskaitė.
Tris dienas truksianti mokyklinių priemonių ir mokyklų įrangos paroda „Mokykla 2011“ skirta plačiajai švietimo bendruomenei – mokiniams, mokytojams, mokyklų administracijoms. Parodos lankytojai gali įsigyti įvairios pedagoginės literatūros, specialiojo ar meninio ugdymo mokymo priemonių, naujausių mokyklinių reikmenų bei susipažinti su informacinių technologijų taikymo naujovėmis.
Mokinio krepšelis kitąmet išliks toks pat
Mokinio krepšelis kitąmet liks toks pat, kaip ir šiemet – nei mažės, nei didės, sako švietimo ir mokslo ministras Gintaras Steponavičius.
„Kitais metais ir šiais metais (mokinio – BNS) krepšelis yra 3120 litų“, – per spaudos konferenciją, skirtą parodai „Mokykla 2011“, žurnalistams penktadienį sakė G.Steponavičius.
Mokinio krepšelis palaipsniui mažintas nuo 2009-ųjų – tų metų pradžioje mokinio krepšelis beveik siekė 3800 litų.
Anot ministro, didžiąją mokinio krepšelio dalį sudaro lėšos, skirtos pedagogų darbo užmokesčiui, kvalifikacijos tobulinimui, taip pat iš jo skiriami pinigai mokymosi priemonėms, vadovėliams, informacinėms technologijoms.
„Kitais metais, žiūrint į perspektyvą, mes turėsime biudžete kad ir nedidelį, bet vis dėlto mokyklų pažangos fondą, kuriame geriausias mokyklų patirtis papildomomis lėšomis galėsime remti“, – žadėjo ministras.